تا حالا به اي فك كردين وقتي بزرگ ميشيم كسي نميفهمه تب كرديم
حتي اگه شب تو تب بسوزي و تا صب هزيون بگي فقط خودتي كه بايد اب يخ به صورتت بزني
غم انگيزِ خيلي ..
تَب بُر نيست...
ما را در سایت تَب بُر نيست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت: 1:58